onsdag, mars 09, 2011

Fullspäckad dag!

Sitter och laddar för en dag fullpackad med roliga saker! Om en timme ska jag pallra mig iväg för ett bodybalance-pass innan skolan börjar. Ladda lite energi inför dagen. Känns som att jag behöver det. :)
Sedan är det lektion som gäller, styrkepass efter det, traska genom stan till friidrotten, ett möte med resten av tränarna och sist av allt traska hem. Beräknar vara hemma kring tio ikväll! Planerar att packa väskan full med energi!



Ha en jättebra onsdag!

4 kommentarer:

Jonas sa...

Hur gör du bilderna inlägget innan? Har en god vän som är duktig på att rita, liksom dig. Liknande bilder gör han.

Ska försöka hitta en länk så du får se, typ exakt samma idé har ni.

Ja, skaffa hund nu Emma! Om inte annat får du haffa mig i sommar på min roadtrip så du får lite Schäferpäls mellan tänderna:P


Fin bild utan att låta stötande:P

Anonym sa...

http://www.facebook.com/profile.php?id=758135324&ref=ts#!/album.php?id=758135324&aid=52455

Kan du se?

Jonas sa...

Ooooooh, skrev ett långt inlägg... sen försvann det när jag tryckte skicka. Så irriterande!!!

Men ja, vet han inte fyllt i dem ännu... lite gråa bilder för tillfälligt. Bob Marley är min, den ska få flytta in samtidigt som mig! :)

Hehe, suget finns ju alltid. Men säkert bäst att vänta, plugga färdigt och "stadga" sig innan man köper hund. Oavsett hur man ser på det går det inte komma ifrån att man blir väldigt låst. Och tänk dig en Loke med matkostnader och annat på din CSN-slant! :)

Tanken är att ta en 2 dygns roadtrip uppåt i landet, ta 3 dagar vid Kungsleden med vandring och kanske längre väg hem. 1-2 veckor, Bamze och jag, tält och någon bra bok. Kan säkert bli ovanligt roligt, men samtidigt kanske jag tröttnar på ensamheten... spännande!

Linköping? Va? Va sa? Varför? :)
Säg bara till, sightseeing med personlig guide. Dessutom står min ugn till ditt förfogande 24/7 bara så du vet.

Tack! Känns otroligt upplyftande med allt, inte riktigt förstått det ännu. Efter 5 månaders boende utan lugn och ro ska det blir ljuvligt... Fantastiskt!!! :)

Trött?

jonas sa...

Haha, exakt. Nu hinner du verkligen planera ordentligt. Kommer säkert sluta med att du kikar på någon valp "bara för skojs skull" och kommer hem med den av "misstag". Du önskade en skräp, sen sitter du där med en vavve eller GD igen:P
Schäfer va? Eller hur? Schäfer...

Coolt. Något planerat? Upp dit och tävla, eller som i semester? Nej du, jag vet inte alls vart den börjar eller startar... men Abisko stämmer nog bra.
Var uppe på Keb för 3 år sedan, det var coolt. Då snuddade vi ju lite på Kungsleden åtminstone. Om man ändå begrep lite mer av fiske och sånt, då skulle man utmana sig och försöka överleva lite på naturen. Men nja... jag skulle dö. Eller åtminstone svälta några dagar!

Aha, vart i Lkpg? Hahahaha "fara ner". Å-k-a, r-e-s-a etc Emma! ;) Bra, det tycker jag.

Jag märkte det, somnade ifrån den exeptionellt intressanta diskussionen...