tisdag, mars 15, 2011

Tisdag♥!

Tjohoo. :)

Strålande dag idag! Två fantastiskt roliga föreläsningar och underbart väder. Har dessutom lagat till en blomkålssoppa med bacon så nu är jag mätt och glad.

Imorgon läser jag biomekanik, och sedan ska jag till sjukgymnasten för att se om min muskel har kommit igång igen. Fruktansvärt nervös! Jag som hade tänkt börja med ordentlig skivstångsträning nu efter jul, det har jag ju kunnat glömma. Och även om jag får igång muskeln igen så kommer det dröja ett rejält tag innan jag kan använda den som jag vill, om jag alls kommer kunna det (men det hoppas jag på. :)). Men jag har en bra känsla ang. det här! Det känns stabilare i skuldran, men jag vet inte om det beror på att muskeln kommit igång, eller att jag helt enkelt slutat lyfta vikter.

Sliten, men glad! ♥

Då jag har tenta nästa vecka, och helgen kommer vara fylld av friidrottsläger, så ska jag sätta mig och plugga nu. Känner att jag behöver det, hehe. Tänkte skriva ihop ett gäng med sammanfattningar av föreläsningar.

Ha en bra tisdagkväll! ♥

Inga kommentarer: