tisdag, mars 01, 2011

Tisdag♥!

Dagens föreläsningar var.. Både väldigt intressanta och fruktansvärt tråkiga.
Föreläsningen innan lunch (träningsupplägg) var himla kul. Tyckte jag kände igen föreläsaren, och blev glatt förvånad då jag under lektionens gång insåg att vad han lärde ut stämde helt överrens med hur jag lagt upp träningarna och perioderna för min grupp. Pratade med föreläsaren efter lektionen och det visade sig att han kände igen mig också, och att det var från år sedan då han höll i en ledarutbildning som jag var på, i en helt annan stad. Inte så konstigt att jag kände igen innehållet! :D Haha, vilket roligt sammanträffande.

Tyvärr började andra föreläsningen med att det blev sjukt dålig stämning i klassrummet, vilket ledde till att det blev en fruktansvärt tråkig föreläsning. Synd då ämnena egentligen är rätt intressanta.

Nej, vet ni vad.. Jag ska ta och släppa ut kaninen och ta tag i disken! Imorgon blir det gymmet efter lunch, och sedan friidrott på kvällen.

Oh, såg föresten schemat inför nästa kurs. Ser jättekul ut! Och ett härligt påsklov får vi också, och slutar sista maj, och inga drastiska ändringar sker. Psykologi.

Här är föresten en bild som Enils nya familj skickade! Hur sött?
Enil och familjens hund!
Ha en bra tisdag!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Så söta. Tror Mackan blir glad när han ser det här.

Emma sa...

Det tror jag också, mamma. :) Det var en jättetrevlig familjs som köpte han.