söndag, mars 06, 2011

Söndag♥!

Sitter och försöker planera ihop våren med alla kurser jämte utomlandsläger och liknande. Oturligt nog är veckan i spanien den veckan som jag har mest föreläsningar, hehe. Men tur i oturen så är det bara en som är obligatorisk. Jag ska höra om jag kan fixa det. :) Eller ja, jag MÅSTE fixa det.

Annars så ska jag snart sätta igång och plugga! Tenta om två veckor tror jag. Känner mig inte alls förberedd det minsta. Usch och fy. :D Så det är lika bra att sätta igång och fetplugga redan nu. Vill inte inte inte ha omprov.

Har diskuterat träningsupplägg med pappa i en timme nu tror jag. Kul! Önskar att jag kunde vara i Luleå och träna, åh vad jag saknar dem. ♥

Men snart! Nästa månad är där rätt länge. Far hem strax innan påsk och stannar tills jag är hemma från spanien.

Inga kommentarer: