söndag, oktober 03, 2010

Trötta söndag

Åh sitter på IKSU och pluggar. Trött som ett MONGO. Jag vettefan hur det gick till eftersom jag inte var vaken allt för länge igår, och sov enda till 09,00. Så då hoppade jag upp och, på något vänster i mitt sinnesförvirrade tillstånd, hade jag fått för mig att det var dags att ställa om klockan. Ringde till mamma och förvirrade hon ett tag också innan jag blev informerad om att så var inte fallet. Bara att dra på sig kläder och åka bort till skolan då. Pluggar bättre där en hemma. Så nu har jag skrivit en uppgift om hur idrottsutövandet förändrats kvantitativt över tid. Valde att fokusera på tidsperioden mellan 1900-talets början fram till nu.
Och ja, idrottsutövandet har ökat. Surprise. ^-^

Igår var jag, Karolina och Lisa ute på äventyr. Först till Ersboda för att inhandla träningskläder (jag höll mig ifrån det eftersom jag redan har ett lager) och sedan till IKSU för att träna. För min och Karolinas del blev det Street (Lisa sprang istället) och sedan avslutade vi alla med att simma lite. 25 längder blev det för mig totalt, och lite häng i bubbelpoolen. 0:) Vi for vid halv två och jag var inte hemma förrän sju sjäkert.
Funderar på att dra med mig Karolina (och Lisa om hon vill) på Bodycombat senare idag. Är peppad! (Nej, jag ljög, jag är inte peppad men jag hoppas att jag kommer bli.)

Missbedömde tiden lite. Antog att det skulle ta några timmar att göra klart uppgiften, men jag gjorde den på 45 min, så jag har lite dötid att fördriva här. Sitter i IVPs pluggrum på IKSU som sagt. Turligt nog finns det ett par feta soffor som jag slagit mig ner i. ^-^~♥



Ha en bra söndag. :)

Inga kommentarer: