söndag, oktober 31, 2010

Söndag kväll~!

Baw. Fortfarande i Piteå. ^-^* Imorgon far jag och Karolina hem till Umeå för att köra igång med en till skolvecka! Min blir dock kort (men intensiv) då jag far hem redan på Onsdag kväll. Det blir tentaplugg hela helgen (huvva ;A;) och trevligt med familjen.

However, Jag och K har precis sett klart The Descent, part 2. Första filmen såg vi igår. Bra filmer måste jag säga. Och tvåan var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara. :D
Alltså, varje gång jag och Karolina hänger hos henne så ser vi typ 100 filmer. Jag lovar. Det är liksom vår grej.

Men jag saknar alla djur så det ska bli skönt att komma hem. Funderar förresten på ett nytt namn till gråkaninen. Ett med svenskt uttal. Kan inte kalla han Sid, han ser inte ut så. Har ni något superförslag kan ni ju hojta. :)

Nej, nu ska vi ladda inför en ny skolvecka och se någon till film, hehe. Tidig dag imorgon.

Mamma, Markus, Anna och Pappa, krama er själva frånn mig. Vi ses snart! :*
Godnatt. ^-^

PS. IMORGON BÖRJAR NANOWRIMO AAAAH OCH JAG HAR INGEN IDÉ ÄN. HUR SKA JAG FÅ IHOP 50 000 ORD PÅ EN MÅNAD UTAN EN IDÉ. DS

Inga kommentarer: