tisdag, oktober 19, 2010

Tisdag♥!

Puh, vilken dag det varit! Skola mellan 10 och 17 och idrott alla lektioner, hehe. Så vi var på IKSU i gympahallarna hela dagen. Var skitkul. :)Hade egna lektioner och rollspel och det var faktiskt mycket lärorikt.

Nu sedan jag kom hem har jag städat! Hade ju fortfarande kvar en hel del flyttlådor sedan jag flyttat hit, och hundsaker som låg i högar. Men nu är det fixat. Blev rätt många vändor till soprummet kan jag lova, hehe. >D Men nu är det borta och kaninen har fått flytta in i hallen.

Gick igenom kaninen med borsten här aldeles nyss. Han har ju bebispäls och den tovar sig så lätt, så jag borstar han iallafall varannan dag för att förebygga tovor. Det gör så himla ont på dem om de får tovor och kan ibland slita upp riktiga sår.

Jag ska ta och smörja in mig med liniment. Är rätt spänd i axlarna och känner att huden i ansiktet har börjat ömma = jag kommer snart få migrän. Fail. Och ögonen svider och jag är trött. Haha, får man gnälla på det? :D

Nej, nu ska jag gå och pussa på katten och kaninen.


Inga kommentarer: