söndag, oktober 17, 2010

Helgens friidrott♥!





Nu är friidrottslägret avklarat! Jag måste säga att det var väldigt väldigt roligt. Jag är så stolt över alla våra adepter som skötte sig exemplariskt! ♥
Som vanligt hängde jag mest på sprinten, eftersom det är det jag gillar, men passade även på att kolla in höjden och staven en del. Himla kul.

Pratade dessutom med en friidrottsklubb här i Umeå som hörde av sig till mig och bad mig hjälpa till på deras träningar, så det ska jag ta tag i i veckan och se hur det går. Jag är aldeles säker på att det kommer bli jätteroligt. ^-^ Och SPÄNNANDE med nya ungdommar. Även om Luleågänget alltid kommer vara "min grupp" och LFIF kommer vara MIN klubb. ;)

En sak som var roligt på lägret var att det avslutades med ett pass Afro Powerdance. :D Härligt att få se lite sådant på ett friidrottsläger. Och jag är impad av kastkillarna som kämpade på jättebra. Härligt att se!

Bra helg, men nu är jag slut. ^^ Blir till att ta det lugnt nu resten av dagen. Ska handla lite, läsa, städa, sova. Typ.
Ha en bra dag. ^^

Inga kommentarer: