onsdag, oktober 20, 2010

Onsdag♥!

Hemma från första friidrottsträningen med nya gruppen. :) Vad KUL det var att komma tillbaka till rollen som tränare igen. Blev ett sprintpass (nehe?) med mycket fokus på acc och reaktioner. De skötte sig jättebra och jag hoppas att de tyckte att det var kul. :)

Sitter med katten i knäet. Imorgon är jag ledig. .. . :'D Gud så skönt. Ska inte ställa någon väckarklocka alls. o`w´o !!

Och söta Emma frågade idag om jag ville komma på middag och en film på lördag. Det gjorde mig glad. Känner att jag har hängt aldeles för lite i deras lägenhet sedan jag kom hit. ^-^; Min första tanke var "Fan jag ska bara en sjukt god cheesecake och ta med mig!" men sedan insåg jag att jag varken har ugn eller pengar, hahaha. Jag håller på att förgås utan en ugn.

Nej men det ska bli jättekul iallafall. Tack Emma♥! *w*

Inga kommentarer: