torsdag, oktober 21, 2010

Torsdag♥!

Vad skönt att vara ledig från skolan en dag! Har redan hunnit med att tvätta, diska, städa lägenheten, borstat hoppetosserna, rengjort bur och kattlåda och nu ska jag laga till en rejäl laddning av kålpudding! :) Mm.. Billigt, enkelt och fruktansvärt gott. Skulle kunna äta det varje dag, haha. :)

Efter det blir det nog en promenad i det vackra vädret innan jag sätter igång med plugget ikväll. =w=

Ja, förresten, på onsdagar kommer jag hålla i sprintträning i en friidrottsklubb här i Umeå. Känns.. Riktigt roligt att slå klorna i nya ungdommar. :D Träning nu på lördag också. De kör tre gånger i veckan här. Jag kommer nog mest vara där på onsdagar. Känns härligt att det inte tar upp så mycket pluggtid. ^-^

Nu ska jag gå och krama katten. ♥
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: