fredag, oktober 22, 2010

Fredag♥!

Goddag! ^-^~♥ Allt väl?

Har varit i skolan under förmiddagen. Kändes TUNGT att gå upp innan sju måste jag säga, haha.
Vi hade gruppövningar som bestog av diskusioner om kända tränarprofiler bland annat. Och lite ledarövningar.
Nu har jag inte lektion förrän typ.. Halv tre. Så jag passade på att fara hem medan, och låta tussarna skutta lite i deras hage. Just nu är det lilla Malva som skuttar omkring. Bwaha, hon är så söt. Har varit ute sedan 11, så tänkte låta henne skutta omkring ett tag till innan det är Sids tur. Slänger upp bilder sedan.

Deras hage är förresten väldigt enkel, bara ett par träskivor som spärrar av hallen. De får skutta där jag inte har sladdar och har de ändå väldigt bra med plats att burna omkring.

Hoppas alla får en bra Fredag. IDOL ikväll. :D Yay~! Ska bunkra upp med té och en isglass. Haha, pengar får jag först på måndag, så det blir en snålhelg!

1 kommentar:

Åsa sa...

Har Sid förökat sig ller färgat pälsen???