onsdag, oktober 27, 2010

Onsdag♥!

Herroo... :)

Sitter på skolan och arbetar med lite uppgifter. Tänkte stanna här tills jag ska cykla vidare till Friidrotten ikväll. Kände att jag behövde några timmar av quality pluggtime liksom.
Ska skriva klart planeringen för min idrottslektion och lämna in. Jag använder mig av coaching stilen Task Method denna gång, vilket innebär att jag kommer lägga upp passet i en styrke cirkelträning, med lite inriktning mot löpskolning/hopp. Ska bli spännande. Lektionen ska dessutom vara på engelska så jag har en del termer som jag ska kolla upp.

Sedan hade jag tänkt lägga upp friidrottslektionen för ikväll, börja på ett till arbete i den engelska kursen, läsa lite kurslitteratur. Jag får väl se hur långt jag hinner. :) Min röv ska iaf inte lämna denna stol innan 17,30. Haha. :)

Imorgon efter skolan far jag til Piteå för att hänga med Karolina. TIllbaka på måndag, hem till Luleå på Onsdag kväll för tentaplugg. Tillbaka till Umeå på Tisdag kväll för tentor. Tillbaka hem på Onsdag för begravning av lilla farmor. Blir mycket åka fram och tillbaka denna månad.

Annars då? Kissen har kommit in i något jävla goseriflow. Det är helt sjukt vad hon är kelen och vill vara nära hela tiden, sötkatt. :) Inte för att jag klagar direkt, hehe. Och kaninen har lärt sig fetslappna av. Han är rätt skön, hoppetossen. Brukar hitta han balanserandes på pinnarna som går mellan stolsbenen då han hoppar lös, haha. Ska ta kort någon gång. :)
Och han ska INTE heta Sid. Han ser fan inte ut som det. Tillbaka på ruta ett alltså. Detta med att komma på namn är inte min grej.
Fluffbollen har Marcus döpt till Enil iallafall. Haha. Enil.. xD Dude. Det var föresten en liten pojke. ^-^~♥

Nej, nu måste jag fan plugga.
Ha en bra Onsdag! :)~♥

Btw, snart är denna månad slut, vilket innebär att det blir November, vilket innebär Nanowrimo, vilket innebär STRESS. Jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om, omg. *o* Har en del idéer men ingen som jag tror jag skulle kunna skriva över 100 sidor om. Jag menar... Det är ju fan endel. Förra året så klarade jag ju det, men historan blev fasiken inte bra. xD Tänkte försöka ändra på det det här året. *host* Vi får väl se hur det blir. xD Ahaha..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad roligt med en kelen katt! Och härligt också att kaninen börjat slappna av där hos er, ha en bra onsdag!

/Dessan GD