lördag, februari 27, 2010

Wiie~..!

Wooh, Loke ligger och sover ovanpå mig, han är helt utslagen, lilla vännen. 3:

Jag borde också sova, ska upp tidigt som fan imorgon. Ska släppa ut hästarna i stallet, you know, och måste ta bussen dit. ^-^* Pappa och Marcus tar bilen till Riksgränsen (Avundsjuk? Ja.) imorgon på förmiddagen, så jag ska ta bussen. Och sedan gå. Till stallet. Fan vad härligt med en morgonprommis. :D Sedan ska jag ta en långpromenad till stallet mitt på dagen och ta en härlig ridtur i djupsnön. ^-^

Imorgon ska jag koka upp lite revbensspjäll och lägga i marinad. Ska bjuda mamma och syster på middag imorgon och RB ska ligga i marinad över natten. Kommer bli awsome.
Och morgon kommer Karolina hem, HIHI~.. :3 8)

Håll tummarna för att Loke mår bättre imorgon. :) Ha det superbra.


Ledsen hund. :(

Inga kommentarer: