onsdag, februari 24, 2010

:D

Godkväll! :)~
Allt väl~?
Sitter i min säng och räknar matte och tuggar på en muffins. :3 Gjorde en lite modifierad variant på mina förra fudgemuffins. Dessa gjorde jag mer vaniljiga och knäckiga.
Stor kontrast till de förra björnbärscupcakes somjag gjorde. ^-^


Mreow.. Fudgemuffins med choklad- och vaniljtopping. Fula som fan, men goda. Sockriga.

Björnbärscupcakes med rosa frosting. Lite syrligare smak (MMM), och jättesöta~~!
Wiie, annars är allt bra. Lokeplutten ligger och sover i mitt knä. Envisas med att vilja använda laptopen som huvudkudde. Illa. 3: Han får ta mitt ben istället.
Har varit på skolan idag och börjat med min andra kurs som jag läser, Kemi B. Måste bara få hem boken först. ^-^~
Ha en bra kväll, ska fortsätta plugga här.
Imorgon blir det träning och middag hos mami.

Inga kommentarer: