tisdag, februari 09, 2010

090210

:D Hellu..

Allt väl?
Själv har jag haft en kul helg med mycket att göra. :) Blev lite hundträning, auktion, städning och melodifestivalen. Tyckte lätt att rätt låtar gick vidare. Ska bli spännande att se vilka låtar som kommer nu på lördag.
Gillade aldrig melodifestivalen då jag var yngre, men nu vill jag aldrig missa det, haha. :) Känns som tradition. Brukar inte gilla musiken, men.. Vill som se det iallafall.

Har bakat björnbärscupcakes idag. Hur gott som helst!


Hur goda som helst blev dem!

Nu sittar jag och pappa och poppar Simon & Garfunkel - The Boxer. Love it!
Dock har jag lite huvudvärk och halsont, så jag tror att jag ska gå och läsa en bok eller något.

Imorgon på natten kommer min kusin hit! Det var ett tag sedan vi faktiskt umgicks, så det ska bli kul att träffa hon igen. :) Vet dock inte hur himla vaken jag kommer vara på kvällen, haha. ;) Får väl dricka massa kaffe så jag kan köra och hämta henne. :)

Nej, nu ska jag springa~~..

2 kommentarer:

Alexandra - Mami till Neville sa...

Eller hur, den är grym! Ja, jag har sett dom, Simon Pegg är ju genialisk! :)
Kram

marcus sa...

Jenny Silver skulle ha gått vidare.