måndag, februari 15, 2010

OS

Sitter och kollar på vinterOS. Konståkning naturligtvis. :) Lätt att jag ska följa det. Var uppe i gårkväll och kikade då det sändes, men jag var för trött för att komma ihåg någonting nu på morgonen, så ser repriserna. ;)
Det är paråkning som visas just nu. Har inte varit min favorit tidigare, men jag börjar tycka bättre om det. Nyss åkte ett Kinesiskt par som var helt fantastiska. Pang Quing & Tong Jian. Love it. Får se hur det går på det fria programmet för dem.

Annars så mår jag inte så himla bra. Hostar som fan och har ont i halsen och i bihålorna. Inte särskillt kul alls, men vad ska man göra? Ska försöka hinna träna lite lydnad med Loke någon timme på dagen, men förutom det blir det nog bara till att ligga och vila.

Ett till kinesiskt par. :D
Kul.
Hörs.

Inga kommentarer: