söndag, februari 21, 2010

Bildregn Loke och Kissen

Bildregn på Loke och Kissen!


Lillasysters Simon hade vägarna förbi. Tyckte väl att det var säkrast att pussa på hunden också, och inte bara Anna. :)


:p Ptja..


SnyggLoke svankar så fult om man kliar han på ryggen. ;)


Jag hade som sagt världens bullbak igår, så Loke var förvisad till sin bädd i köket. Jag kände att jag ville ha min bulldeg inte nerdregglad. Men det är ju bara min personliga åsikt. 0:) Han var snäll och duktig och stannade där hela tiden iallafall.


Kissen fick agera fotomodell. Älsklingen. :) Försökte äta upp mina fina orkidéer.


Sötnos. :)

Innan kloklippningen. :) Opeppad inför det tydligen.


Poserar lite. :3
Happ, nu är det kanske lite aportträning som står på schemat?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Han är ju för söt, Loke :)

//Camilla (Moloss från Vovve)

Simon sa...

Mohauahuahuaha! :)