tisdag, maj 01, 2012

Söndag? Måndag? Tisdag?

Jag är fruktansvärt dagavill och har ingen koll på någonting känns det som. Imorgon har vi en major redovisning, och vi i gruppen har inte ens provredovisat tillsammans. Powerpointen är inte ens klar. Jag är förvirrad. Alla i gruppen är borta, så jag har fått fixa ihop en helt ny pp själv för att ha något att arbeta efter, haha. Men det blir nog bra. Redovisningen ska vara max 45 minuter, och jag pratade i 40 då jag provredovisade bara min egen del. Öh. Vänta nu.. ;) Fast jag lär prata mycket fortare under själva redovisningen. Dessutom lär jag inte space:a iväg och hålla en lång föreläggning om varför löpskolning är bra, haha! (Eller nu lurar jag mig själv, det lär jag absolut göra.)

Nåja, jag ska dra på mig träningskläderna och dra ut och springa. Det är ju soligt ute, så man får passa på. :3 Blir en kort runda tror jag, har känt av lite i höften på sista tiden. En god kycklingsallad till middag, mys med en bra bok och kvällen är gjord.

Kort vecka som väntar, bara onsdag, sedan har jag helg från lektionerna. En liten hemtenta som ska in, annars är saken biff!


Idag skickar jag all styrka och tankar till min lillasyster i Stockholm som är sjuk. Att jag är avundjuk för att hon redan blivit aningen solbränd och får läsa lotr för första gången behöver vi inte nämna. ;)

1 kommentar:

mymic sa...

svar: haha aw, har gjort ett inlägg med videoklippet "LOKI'D" nu där jag fått alla GIFs ifrån :D enjoy!!