måndag, maj 28, 2012

Friidrottstävlingarna

Gårdagens friidrottstävlingar var fantastiska. Pappa har planerat alltihop och gjorde ett fantastiskt jobb. Allt flöt på, inga förseningar och inget strul. Wow. Tror det är första gången det händer på en tävling, någonsin. :) Dessutom var vädret oslagbart. Själv sprang jag upp och ner i sekretariatet, hejade på mina aktiva och sprang med lappar. :) Elsa var med och fick sitta fast uppe vid sekretariatet på läktaren. Hon skötte sig helt otroligt bra. Jag blev faktiskt lite förvånad. Hon satt snällt på sin plats i skuggan oavsett vilka som sprang förbi, bort, upp och ner. Ville någon hälsa på henne blev hon, som vanligt, asglad och studsade omkring, annars låg hon lugnt ner och kikade på tävlingarna. På promenaderna charmade hon alla tror jag. ;)

Vilken toppendag det var! Kastgrabbarna fick pröva att springa 400 m, tror de hade lite mjölksyra på slutet. ;) Men de sprang riktigt bra. Kul att se. :) Alla presterade bra, och jag är både stolt och nöjd.

Samarbetsövningar under förra årets läger.

Inga kommentarer: