tisdag, maj 08, 2012

Tisdag

Vad skönt det är att vakna innan klockan. Jag gick upp vid 06, en timme innan klockan skulle ringa. En härlig promenad med hunden, fix inför skolan, en kopp kaffe och en skiva riktigt grovt rågbröd med skinka gjorde min morgon. Skön musik i högtalarna satte extra guldkanten. Elsa tycker inte riktigt det är dags att gå upp så tidigt, så hon har lagt sig att sova på mattan igen. :) Gullve..

 Det är svårt att förstå att det bara är en månad kvar av skolan nu. Längtar hem till Luleå och min familj. Särskillt mina fin syskon som jag träffar allt för sällan. Har storartade planer inför sommaren tillsammans med dem. :)

 Nej, jag ska fortsätta njuta av min frukost innan det blir dags att gå till skolan. Jag har börjat ett nytt moment, konditionsträning. Inte riktigt min grej, men jag ser fram emot det! Ska bli kul att få en större inblick i den här sortens träning också. I know I need it. ;)

Inga kommentarer: