söndag, april 10, 2011

Söndag♥!

Äntligen klar med PM:et som skulle lämnas in idag! Så SÅ så himla skönt. Har jobbat med det lite till och från i några dagar. Igår satt jag uppe säkert till två och filade på det. :p Och nu har jag suttit i kanske 4 timmar och jobbat med det. Haha. Nåja, det är som sagt skönt då det är klart. ^-^~♥

Helgen har varit kul och lite slitsam på samma gång. Friidrottsläger stog ju på schemat, och jag hade ordnat hela baletten. Det flöt på bra trots oengagemang från alla möjliga håll och kanter. Nåja, min pappa var en klippa och ungarna är söta, så allt som allt är jag nöjd. :) Många kämpade på riktigt bra och imponerade mig ordentligt. Men nu dröjer det nog ett tag tills jag drar igång något sånt här igen. Det som skulle vara en gemensam planering fick jag fixa helt själv. Tur att jag tycker det är kul iallafall. :)

Ska hiva någon liter vatten innan jag beger mig ut och springer en vända. Eller.. Orkar jag? Jo. Klart som fan. (läs: nej.)

Hoppas alla få en trevlig söndagskväll!
Och kramar till pappa, Macke och alla LFIF:are som var här. Saknar er redan. :)

Inga kommentarer: