torsdag, april 21, 2011

Torsdag♥!

Min kusin for precis tillbaka till Linköping och årets första påskmat är intagen!

Igår var vi nästan hela dagen i stugan. Jag tog äntligen tag i mina planer att snickra ihop en drivbänk, och med mina och Johannas förenade kraffter så blev resultatet ganska skapligt. Jag är då ta mig tusan mycket nöjd. Nu ska den bara målas och kläs med markväv på insidan så är saken biff.

En egen avdelning för redskap gjorde vi tillochmed också. Bara ett litet lock som fattas nu. :)


Snygg, va? :)

Beställde lite foton som jag fick hem igår. Med dem följde två förstoringar (30x40). En på mig och Loke, en på bara Loke. Båda var svartvita och ska upp på väggen hemma i Umeå. Gud vad fina de var, man blir så varm i hjärtat.

Imorgon blir det nog en sväng till IKEA innan jag börjar med hemtentan, och till helgen så ska jag nog se till att sova över i stugan. \^-^/

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: