torsdag, april 28, 2011

Ladda inför Spanien!

Då så..! Då bär det av imorgon. Jag, mina medtränare och en hel drös med underbara friidrottsungar. :D Fantastiskt kul ska det bli. Vi laddade upp med ett härligt pass med snabbuthållighet idag. Fy fan vad de kämpade på bra, jag är riktigt imponerad. Hade ett bra högt tempo under hela passet och pressade sig själva grymt bra. Härligt! De blev ordentligt trötta också. ;)

Har laddat upp med ett par nya springskor (Födelsedagspresent från pappa, tack du är bäst!). Nike air. Riktigt sköna och snygga, jag är fetnöjd. En bikini är inköpt, ett par tröjor, axelband, vätskeersättning, bh, träningströjor, sockar, shorts, hårsnoddar och lite gott och blandat. Nu tror jag man klarar allt från två träningspass per dag till ett par timmar på stranden. :)

De sista lassen med tvätt är igång och jag sitter och filar på packningslistan och kliar mig i huvudet fundersamt. Har inte riktigt återhämtat mig från tentaplugget och har noll koll på om jag fått med mig allt. Nåja, pengar, pass, träningskläder och ett gott humör är väl det viktigaste!

Imorgon kväll träffas vi alla på flygplatsen. En natt i stockholm och sedan kör vi. Hela jag längtar efter varmare klimat och en försmak av sommaren. Hoppas i hemlighet att vädret ska vara mirakulöst 100 gånger bättre då jag återvänder till Umeå än vad det är nu. Ett par gröna blad på träden och jag är nöjd.

Ha en härlig vecka här hemma i sverige!
Hejdå. :)

Inga kommentarer: