fredag, april 15, 2011

Fredag♥!

Goddag underbara fredag!
Jag som har haft helg sedan onsdags måste nästan övertala mig själv att njuta av denna start på helgen.



Jag och min genomsnälla lillebror!

Trots att vädret är grått så möter jag dagen med ett leende. Min hals gör inte längre ont och jag är absolut snart helt frisk igen. Håller tummarna för att jag för en gångs skull slipper en djupdykning i denna förkylning.


Min coola lillasyster!

Gårdagen spenderades till stor del med Karolina. Vi fick ett par solstrålar och många timmars givande samtal med mycket skratt. Tack vännen. :) Om några timmar ska jag ut och flänga igen, och hade tänkt tillbringa tiden fram till dess med att se på film under täcket. Sedan gav jag mig själv en örfil och plockade fram skolgrejerna. Dags att skriva PM! Utmanar mig själv och hoppas på att bli klar innan jag måste lämna läggan.



Imorgon kommer Johanna på kvällskvisten. Det betyder alltså att tiden fram tills dess kommer tillbringas med att städa läggan. En tur till Ersboda tänkte jag försöka hinna med också, och om jag har tur hinner jag börja med hemtentan. Hade varit skönt att iallafall börja med den innan jag ska hem till Luleå. Då hinner jag förhoppningsvis kopiera materialet som jag behöver ha med mig hem. Kan vara en fördel kände jag.

Just nu känns det som att jag har koll på det mesta. En skön känsla! Hämtar kraft från en stor kopp med varmt vatten+lime+honung. Bäst vid förkylning. Ska man vara riktigt noga ska det vara massa pressade apelsiner i och en gnutta vitlök. Men detta får duga. ♥

Inga kommentarer: