onsdag, april 27, 2011

Onsdag♥!

Sitter och pillar på med hemtentan. Planerar att jobba på aktivt med den till tre ungefär, och försöka få klart så mycket som möjligt. Inser ju att det inte finns en chans att den kommer bli klar i dag, men vad fan. Bara grunden är klar så kan jag göra det sista imorgon och skicka in den. Alla rubriker, referenser, och formalia är klar. Bara texten som saknas, och den ska väl kunna gå att pilla ihop på några timmar. Merparten iallafall.

I kväll är det möte med ett par av mina medtränare inför resan, glo på serier med lillebror och försöka fixa ihop någon god middag. I morgon är det tvättatvätta, packapacka, sy till klänningar, fixa klart tentan, sista träningen innan spanien, löprunda och resefeber. :) På fredag smäller det och bär av till el stockholmo för att sedan dra till Spanien på lördag morgon! Fan vilken kul vecka vi kommer få! (Bara skittentan blir klar!)

Längtar lite hem till Umeå på ett sätt så att jag får sätta upp bilderna jag beställt hem, och förstoringarna. Jag tror det kommer bli skitsnyggt.
Dock är det en rätt jobbig skolvecka då jag kommer hem. Mycket plugg och mycket att ta igen. Huvva. Och trött efter resan på det. Men det är det värt. :)

Ha det bra!

Inga kommentarer: