måndag, april 04, 2011

Måndag♥!

Ååååh, vilken trevlig dag det har varit! Men lång! Började med lektioner fram till klockan tre, lite snack och planering med gruppen, och sedan svängde jag förbi Emma Sa för att spana in hennes nya lägga. Den var himla fin och högt till tak. Hade jag haft råd med hyran hade jag skaffat mig en liknande. ;)

Det som bara hade tänkt att bli en kort visit blev en helkväll med matshopping, tacos, (halv)långpromenad, fruktsallad med kesella och mingel med Mia och hennes pojk (+ hund).
Tack Emma för en rolig dag! Du är välkommen hit på middag när du vill, ge mig en timmes notice bara. ;)

Imorgon är det ingen skola, så jag ska försöka skriva ihop ett PM på den tiden, städa läggan och dessutom dra ut och träna med Mia och Emma. Det blir styrke och backträning. HUVVA! Får se om jag lever efteråt. =w=

Åh, jag såg två gräsänder traska omkring på cykelvägen på campusområdet idag. Hoppas att det går bra för dem. Kändes som lite tidigt med tanke på att det är tonvis med snö kvar. Stackarna!

Godnatt. :)
Ska försöka komma i säng tidigt. Emma drar med mig ut på en morgonpromenad imorgon, vilket betyder att jag ska upp vid 06,00. Det känns åt helvete!

Inga kommentarer: