måndag, augusti 30, 2010

Umeå~♥!

Japp, jag är i Umeå! På IKSU faktiskt och väntar på min första lektion (eller ja, registrering och info etc) som börjar om 45 minuter. Spännande. :)

Hittills har allt gått jättebra och jag trivs. Får se hur det blir nu när skolan drar igång. Jag har inga som helst tvivel om att det kommer bli jättebra.
Loke trivs också, än så länge iallafall. Han sköter sig och är tyst då jag lämnar han i lägenheten. ♥ Duktiga kille.
Okej, han är lite orolig för alla konstiga ljud som hörs i lägenheter, han är ju van att bo i hus. :) Men ja..

Vad gör jag här då? Eh, ja, helgen har väl spenderats med att se på film och träna? Haha, why not liksom. (Gud, jag är så trött, gick upp klockan 6 idag. =_='')

Nej, nu ska jag dra en tur i IKSU.
Eller..?
=w=~♥

Nej men alltså, vi hörs senare då jag på något vänster har lyckats skaffa internet till min lägenhet, haha! Hoppas att allt är jättebra med er.

Inga kommentarer: