torsdag, augusti 19, 2010

Torsdagen♥

Sitter och äter lunch/frukost och kom precis hem från en promenad med Loke. Finaste hunden. ♥ Vi var nere på stranden igen, och till Lokes stora lycka hittade han en boll. Punkterad och smutsig, men en boll likväl. Så vi kastade lite i vattenbrynet. Vad lycklig han var. :) Mindre lycklig var väl jag eftersom den blöta sanden yrde överallt. Men det är det värt.
Tror jag fick en film av det på mobilen. Ska kolla senare och det går att få över till datorn.

Dagens plan består väl egentligen av att städa. Träning ikväll också. Dock känner jag hur lite migrän försöker smyga sig på, så jag håller tummarna att jag klarar mig undan det. ^-^~♥ Migrän är aldrig kul. Och jag vill hinna lägga ner så mycket tid som möjligt på friidrotten innan jag flyttar.
På tal om friidrotten så måste jag börja skriva block, program, övningar, göra filmer etc som jag kan lämna kvar då jag flyttat. Många av programmen kommer jag att maila varje vecka, men ett stort block måste göras, och programmet för hela terminen. AH så mycket, kommer jag hinna?
Kul är det iallafall, så jag klagar inte. ;)
Egentligen. ♥

Ska försöka hinna med ett lydnadspass med el doggo också. Tänkte nöta lite på fjärren. Spännande, var evigheter sedan vi gjorde det, och även då var det bara under en veckas period. Får väl se om det dyker upp några filmer ikväll.

*host*
Nej nu ska jag äta klart, vattna lycko bambun och sedan STÄDA.
Ha en JÄTTEBRA dag.
Åh, jag längtar tillbaka till tyskland! Detta var dagen innan konserten, då vi hängde utanför konsertlokalen med massa andra som skulle dit. :) De var lite mer hardcore och hade sovit utanför ett par dagar. Vi kände inte riktigt för att göra det. ^-^~♥
Ser nu vad BLEK jag var? Kan lova att jag inte var lika blek efter att ha köat i solsken och 30 C+ en hel dag, haha.
Nu är jag nog lika blek igen dock. Färgen fäster inte riktigt på mig, haha. :)~
Detta påminner mig om att jag måste skriva klart om resan. Annars kommer jag glömma allt. OMG. Mer att göra. Like it.

Inga kommentarer: