onsdag, augusti 18, 2010

Åh, härlig dag idag. :) Lugnet innan stormen kan man säga. Är ledig fram till jag flyttar till Umeå, så nu myser jag bara omkring med hunden, tränar, är friidrottstränare, städar, packar och sådana saker. ♥ Jätteskönt att hinna varva ner efter allt jobb.

Hur som helst, var på världens mysigaste promenad med Loke i morse (läs: vid ett). Vi gick nere på stranden i solen. Måste passa på, nu är det ju snart jul, haha. 0:)
Nej men ärligt. Ska piska på mig själv och städa klart här, sedan ska jag in till stan och så blir det födelsedagsmiddag på All Star ikväll! Ser fram emot det. =w=♥

Nej men alltså. Gah.
Hörs. xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Lia sa...

Hej!!
Kan tänka mig att det är mycke att hinna med innan flytten. Blir det egen lgh lr blir det studentrum nu?