lördag, augusti 21, 2010

^-^~♥

Happ, lullar omkring och borde städa. Men har ont i huvudet som en gris och känner mig lagom pigg på någonting alls. Vill helst bara dra till Umeå på en gång, men det måste ju städas först! Huhu, hemskheter. ^-^~♥

Nej men Loke ligger och sover. Ska dra ut och träna apportering om ett tag tror jag, får se om det hinns med. :) Han är då så nöjd bara han får mysa lite, knäpphund. ♥

Nej men alltså. På fredag så flyttar jag alltså till Umeå. Ska bli.. Spännande. Jag ser fram emot det. Mitt schema är lite fuckat, men det ska väll ge sig också så småningom.

Bara jag som längtar till hösten och vintern? Jag är verkligen en höstmänniska, och jag tjatar om det varje gång sommaren lider mot sitt slut, haha. Men det finns inget vackrare än hösten. Helt underbar, på ett slags melankoliskt vis. ♥

Inga kommentarer: