torsdag, augusti 05, 2010

IKEA + hundsnack

Hemma från IKEA. Är så slutkörd, haha. Jag vet inte varför, men just IKEA tar alltid kol på mig.
Fick dock en jäkla massa saker för pengarna. Jag är nöjd. Det bästa är väll uppläggningsfaten och bordet. Kommer bli snyggt i lägenhete, I'm sure.
Jag förstår inte att jag flyttar snart! Ska bli så sjukt kul! Jag ser verkligen fram emot det. :)

Har massa planer. Ska bara följa upp dem, och skaffa pengar. ;) Men helt ärligt, jag tänker såhär: Jag flyttar. Det FÅR jag faktiskt spendera pengar på,

Nåja, Loke strosar omkring och funderar på livet, samt nosar runt i alla hörn på jakt efter smulor att tugga på. Haha, jag har aldrig träffat en hund som är mer matglad än honom. De hade de inte på hundpensionatet heller. ;) Det gör mig så glad, speciellt med tanke på att han knappt åt någonting alls i början. Vilket problem det var. HÄRLIGT att jag fick bukt med det.

Hundar som inte äter är så fruktansvärt jobbigt. Jag lider med alla som har hundar som matvägrar. I've been there. :/
Men man har ju lärt sig ett och annat knep iallafall♥!

Nej, nu ska jag fortsätta planera lägenheten!

1 kommentar:

Tassintryck sa...

Hej!
Kul att inreda första (?) lägenheten. Hoppas att du blir nöjd med inköpen.
Ha det gott
kram från mig
/maria