lördag, april 17, 2010

Hundsnack

Har tränat ett lydnadspass med Loke. Blev på ungefär en timme idag igen. En timme är maxlängden för oss, sedan blir Loke (och jag) trött i huvudet och behöver vila lite. Jag BORDE Träna i 30 min istället, och dela upp det på fler antal tillfällen. Dåligt, Emma.

Men fram till nu gick det skitbra. Jag måste lära mig och sluta innan vi börjar bli trötta, haha.
Vi har nu börjar med att lägga under gång, men jag fortsätter gå baklänges från hunden. Bifogar en film på det. Det gick helt okej. Vi ska fortsätta NÖTA det till det sitter som en smäck alltså. Awsome. Kommer bli fina grejer.

Var ute med Loke och såg att stora delar av lillskogen bakom oss hade smält upp. Skitbra, tänkte jag. Då kan jag ju lägga ett kort 'komma igång'-spår på måndag! Ja, så kollar jag ut genom fönstret nu och ser att det snöar som fan! What's up with that?? FAIL. Jag vill inte ha snö. Bitter blir jag.

Jaja, det blir ett till lydnadspass i eftermiddag. Minst.
Hoppas att det kommer gå lika bra då. :)

Ha en bra dag.


Inga kommentarer: