måndag, april 12, 2010

God morgon!

Har varit uppe sedan strax innan nio, hehe. 08.50 stog klockan på, så det var bara att pallra sig upp, fara förbi jobbet en snabbsväng, och sedan ta en morgonpromenad med Loke.
Jättehärlig promenad. Det är så himla varmt idag, 7 grader, så det blev nästan varmt med bara linne och en fleecetröja! Skönt. Solen värmde och man kunde promenera på barmark. Underbart.

Spontantränade även lite lägganden ute, med störning i form av lastbilar, bussar etc. Gick helt okej. :)

Nu har all min inspiration försvunnit. Vill egentligen baka bullar, men jag ska ju vara nyttig. :( Hur gick det till?
Har iallafall tappat 3 kilo sedan jag började att vara nyttig innan påsk. Så.. Två veckor? Känns helt okej. ;) Då vill man ju som inte bryta nyttighetstrenden liksom.
Jaja, jag hittar nog på något att göra! Hoppas jag.

Träning med friidrotten ikväll. :D

Inga kommentarer: