onsdag, april 21, 2010

:)

Hemma från träningen. Blev en rätt allsidig träning så jag och Andreas (en annan tränare) slog våra kloka huvuden ihop. :) Blev en stege, lite löpskolning och lite hoppstyrke med en rolig blockövning som avslut. JAG hade kul och de aktiva jobbade på bra. Men jag är så fruktansvärt less på att träna innte i ARCUS, jag vill bara ut ut ut!
Vi tog en sväng förbi Skogsvallen efter träningen, och alla banor hade smält (skottats?) fram. WOHO.

Nu är jag trött i huvudet, haha. Sov rätt dåligt i natt.

Och pappa har fixat telefonen så att den går att leva med i några dagar iallafall. TACK. Jag och den telefonen är inte vänner alltså. Den är så jobbig och skriva med då den har touchscreen. Och så.. nej jag orkar inte förklara. Fail.
Jag är dock mycket mycket tacksam över att jag får låna denna telefon tills jag kan köpa en ny egen. Tack tack tack. :)

Inga kommentarer: