söndag, september 20, 2009

Godnatt :)


Var ute på en nattlig promenad med Loke och vi kom precis hem. :) Efter prommisen satte vi oss ute på ängen bakom vårat hus (eller jag satt ner och Loke stod och vaktade mig :p), lyssnade på musik (Freesia -op1-) och chillade. Såg tre stjärnfall! Hoppas verkligen att mina önskningar slår in nu, haha. Det var mysigt. Vilket team vi är, jag och Loke. <3 Han är verkligen min ögonsten. :)Nu har han precis däckat här i sängen bredvid mig medans jag ska slå på en film. Eller kanske kolla på någon serie? Jag vet inte riktigt. Vad jag dock vet med säkerhet är att imorgon så har jag fullt upp hela dagen. Ska till Qubie, till Nellie, kanske till stugan, friidrottsträning och KRÄFTOR HOS MAMMA. Har längtat efter det hela året. Det finns inget godare. Punkt.
Nej nu ska jag stänga datorn. Godnatt. :)


Inga kommentarer: