tisdag, september 22, 2009

220909

Godkväll. :)

Har inte haft internet på några dagar, men det är fixat nu. Go go go. Egentligen har inget roligt hänt under tiden utan internet. Jag har typ.. Ätit kräftor. Och min dygnsrytm är totally rubbad! Går och lägger mig typ NU, innan tio på kvällen! Hur illa är inte det på en skala?? Sedan går jag upp innan sju. ORKA gå upp innan sju då du inte behöver vakna förrän typ fyra. Dude.. -_- Jaja, livet går vidare hehe.

På fredag fyller KAROLINA år, grattis i förskott!!! Jag ska fara dit över helgen. Det är alltid lika roligt att komma dit. :) Vi ska bland annat se nya filmen "Flickan som lekte med elden" och sedan gå ut efteråt.

Såg på IDOL idag innan jag gick ut med hundarna på kvällsprommis. Har inte direkt någon favorit än, tycker inte att någon verkligen har stuckit ut jättemycket. Det kommer väl. Kul. :D

Godnatt!

Inga kommentarer: