torsdag, september 10, 2009

100909

Min kompis Karolina klarade teoriprovet i morse. :) Grattis.

Har varit ute med doggsen. Nu är Lexus i vardagsrummet och Loke i hallen med ett kompostgaller imellan. Fungerar utemärkt. De är så duktiga. :) Har varit ute tillsammans lite, bara i någon minut i omgångar. Dem var jätteduktiga. Såg till att de inte sprang omkring och spännde sig mot varandra då utan de var helkoncentrerade på mig istället. Körde lite platsliggande och sittande bredvid varandra. Inga problem alls. Det gäller att ha dem under stenkoll nu i början så de inte får en chans att börja bråka. ;) Nu ligger de och slappar. Lexus har somnat och Loke har hittat ett ben.

Jag ska snart sätte igång och städa. Planerar att torka golvet i huset idag. Ska försöka plocka in resten av alla äpplen också. Dessutom måste köket röjas också. Och så tror jag att jag ska ta itu med att städa toaletterna då jag ändå är i gång, haha. Ikväll är det träning, så jag LÄR ju missa idol. Hehe. Sedan ska jag nog ta och göra lax och rödbetor i ugn ikväll. Med färskpressad äppeljuice. Hoho. Ja, det är väl bara att sätta igång då. :)

Inga kommentarer: