onsdag, september 30, 2009

300909

GODMORGON!

Sitter i vardagsrummet med min lillasyster som är sjuk, och gör upp planer för dagen. :) Ska en sväng på stan, så får med min en inköpslista från syster! Haha.

Hemma igen ska jag ut och spåra med hundarna! Premiärspårning för LEXUS. Vi får se hur det går. Tror att det kommer bli awsome~! Ska bara ta upp och tina lite blod(renblod)nu, så jag kan lägga spåret direkt då jag kommer hem. Mysigt. :D Ska lägga upp ett träningsprogram för hundarna också. Båda två är i hallen nu och smågnabbas. Men det blir lugnare och lugnare. Första gången jag släpper ihop dem ett längre tag och det går faktiskt bra! Över all förväntan. Naturligtvis brottas de och leker men vilka hundar gör inte det? :D Med deras storlek så är det typ giganternas kamp dock, så de får hålla sig i hallen där de inte kan förstöra något! Haha. Nej men nu har det lugnat ner sig en del faktiskt. Bra. :) Inget slagsmål. Men båda är ju snälla så.. Men BUSIGA.

Friidrottsträning ikväll. Hur kul som helst! Vi får två nya i gruppen idag, så det ska bli kul att träffa dem. Ska aldeles strax lägga upp schemat för resten av veckan. De tränade backträning i måndags, så förhoppningsvis är de lite möra nu. Nästa vecka har jag och Maria ett litet tränarmöte för att lägga upp denna träningsperiod inför vintertävlingarna. Vi går ju in i den tyngsta grisperioden nu! Hehehe.. Ska skicka in närvaron etc ikväll också!

Nej nu ska jag göra lite nytta. :)

Inga kommentarer: