fredag, september 18, 2009

180909

Godmorgon folks. :)

Allt väl? Funderar på att fara till stan och kolla lite höstkläder och höstskot. Ska inte handla något förrän löning så det är bra för mig att fara in och kolla innan, och spana vad jag vill ha. Annars köper jag alldeles för mycket, haha. MYSIGT. Hösten är lätt den bästa årstiden..

Okej jag vaknade så många gånger i natt av att min höft typ försökte döda mig. Fan vad ONT det gör.. Uh. -_- Jag vet inte vad jag ska göra åt det men jag tänker då absolut inte ta en kortisonspruta! Aldrig. Det skulle göra galet ont. Huhu, då härdar jag hellre ut. x)

Nej, ska ta och blanda mat åt hundarna och sedan åt mig. :D Mm..

Ser på animal planet nu och det är helt sjukt! Något räddningprogram och de fick in en hund och en katt som mådde piss. Hunden var typ alldeles rutten och knappt medvetande och hade livmoderinfektions och det var helt sjukt. katten verkade mycket bättre. . . . Innan de upptäckte att katten hade ett hål i halsen. .. . Ett HÅL liksom. Huden var borta och man såg rakt in i strupen. Och det var inget litet hål heller, det var typ fem centimeter i diameter. USCH. Illa. Jag börjar typ må dåligt då jag ser sådant. Blää.

Inga kommentarer: