torsdag, mars 22, 2012

Torsdag.

Nästan 10 grader varmt ute, sol, och det droppar så mycket från taken att man nästan tror att det regnar. I. Like. :) Laddar för en långis med Elsa.

Har tillbringar förmiddagen med att sortera in recept i mina mappar etc. Jag vill dock inte klippa i mina Allt om mat-tidningar, så jag märkte upp recepten jag vill kunna nå lätt.



Hur smart?

Nåja, jag är ledig i dag och ska njuta av dagen till fullo. :) Imorgon kommer pengarna, vilket betyder att det blir storhandling och sushi med Karolina och Sarah!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Åh, jag längtar SOM FAAAAN!!!!
BTW, gick ut iaf, och gjorde som du sa... I feel better already <3 Tack för tipset! :D

Emma sa...

Jag meheheheheeeed. xo ;A; ♥

Nej men fan vad bra! Härligt! Då är det bara att peppa järnet. Du är så stark. :)