lördag, mars 03, 2012

Lördag hos Emma Sa~!

Då söta pappa och söta Macke farit hem, efter en härlig tur på stan och massa friidrottssnack, drog jag till Emma Sa för att spontanhänga. Det var länge sedan sist och brukar vara supermysigt. :) Vi åt lite gott, drack ett par klunkar vin, och snackade trams. Dessutom fick jag öva mina sminkelisminkförmågor på henne! >D




Söta Emma som alltid måste höja ena ögonbrynet så fort hon är med på bild. ;) ♥ Nåja, efter några försök att ta kort på oss två så spårade det hela ut, och Emmas smink förstördes av skrattårar. =w= Kul! Synd att en iPad tar så dåliga bilder bara. Hon blev jättefin (som alltid). :)

Elsa har tagit natt, och jag ska ansluta mig till henne alldeles snart. Imorgon blir det en sväng på stan med Emma, hundträning och möten. Kul!

Förresten, hittade en jättesnygg svart knälång pennkjol på stan idag. Precis vad jag letat efter! Ett par übersnygga skor och två skålar som ser ut som cupcakes fick följa med hem också. :) ♥ Och TACK pappa och Macke för några jättetrevliga dagar. Jag saknar er redan! Kramar!!

Inga kommentarer: