onsdag, mars 28, 2012

Onsdag.

Sarah har bott här sedan måndags och for precis tillbaka till Luleå. Vet att hon har längtat, så kul för henne. :) Och fina Emma Sa fyllde år igår, vilket firades med bio och fika. Supertrevligt!

Skrev tenta i morse och känner mig ganska tom på energi nu. Ska inte tänka på skolan mer under resten av dagen, och imorgon börjar en jätterolig kurs! Får se fram emot det. :)

Jag har bytt header, till Elsabanan. Sötnos. :) Lite smågrejer som ska fixas bara, annars får den nog sitta där ett tag.

En annan kul sak är att mitt paket från MK skickades idag! Tjoho! Längtarlängtarläääängtar!

Åh, jag och Sarah lagade en ostpaj igår till middag från ett av min sparade recept (tror det kom från buffé?). Sååååååååååå gott, men galet mycket ost. Vi åt varsin liten bit, resten är i matlådor. Haha. Undra hur många man måste bjuda på paj för att det ska gå åt? :) Och så svängde jag ihop en rödvinskyckling med sallad till lunch. Hur gott som helst. Det var evigheter sedan jag lagade kyckling, så jag kände att det var dags. :)

Inga kommentarer: