tisdag, januari 04, 2011

Tisdag♥!

Hellu. :)
Lade ihop ett core-pass för friidrottsgruppen imorgon, och körde igenom det en gång själv. Körde sedan igenom det med Anna direkt efter och nu är jag slut! JAG HATAR ATT TRÄNA CORE. Haha, men det är kul att lägga ihop programmen. ;)
Förutom coren blir det afro powerdance och eventuellt typ yoga + avslappning också. Kul!

Ska slänga ihop mat till syskonen nu, och sedan blir det att fara och inventera med friidrotten. Pengar till träningslägret. Kul. :)
Direkt efter så tänkte jag faktiskt ta upp det här med att teckna lite! Det var ett tag sedan. Onsdagen är uppbokad till att träna och fixa klart ett skolarbete. Torsdagen ska jag börja med hemtentan! Ah, jag har lite ångest.

Fredag är det IKEA med mamma, lördag är det hemtentan igen som gäller, och söndag far jag tillbaka till Umeå. :) Måndagen är fullbokad med hemtenta den också, haha. Planerar att göra klart den då. Den ska vara inne på fredagen nämligen. ♥ Huuu. xD

Hoppas alla har en bra dag. (^-^)~♥

Inga kommentarer: