söndag, januari 16, 2011

Söndag♥!

Nu har jag tränat alla dagar i veckan, så sådär på stående fot utnämnde jag söndagar till min vilodag. :) Imorgon börjar nya kursen så jag vill vara ordentligt utvilad. Jag ser verkligen fram emot den, den innehåller så många delar som verkar fruktansvärt intressanta. Dessutom så ska jag dansa Freepower imorgon. Skönt med en lite frigörande start på veckan. :D

På tisdag (eller vare onsdag?) kommer Karolina tillbaka till Umeå.. WOHOO! :D Haha jag har verkligen saknat henne, och så får jag en träningskompis. Kommer bli skitkul. Karolina, kom och ät middag med mig någon dag då du kommit hem!

Gissa vad jag gör? Bakar bröd. Det var länge sedan och jag brukar helt ärligt inte baka bröd, men kände att det måste prövas i nya ugnen. :) Det blir bröd med fröer i, samt annan god fyllning. Hoppas det blir lyckat! :)

Inga kommentarer: