onsdag, januari 12, 2011

:D

Blev vegetariskt fylld och briegratinerad zucchini till middag. Hur gott som helst tycker till och med jag som inte gillar zucchini. :D Mätt och nöjd och kvällen har gått i matlagningens tecken då jag både fick pröva min nya ugn (som fungerade prima) och har nördat framför matlagningsprogram hela kvällen. Haha. :) Om en timme blir det tenta igen.

Var bara tvungen att matnörda lite, ha en bra kväll. :)
(seriöst, det är som en helt ny värld har öppnat sig nu då jag har ugn. WOHO. )

3 kommentarer:

Åsa sa...

Härligt att den funkar bra. Glad för din skull!!!

Åsa sa...

Såg du Leila´s program om pizza med hallon och chocklad??? Skräckblandad förtjusning :D

Emma sa...

Åh tack så hemst mycket för den. :) ♥

Ja, jag såg det! Men har sett det avsnittet tidigare, och det är definitivt något som jag ska prova på. Den med päron, ost och valnötter verkar ju fantastiskt god. Funderar på att fixa en surdeg också! Hur gick det med din förresten?