måndag, januari 31, 2011

Måndag♥!

Åååh, hemma från ett dubbelpass på IKSU. Bodybalance (gillart!) och sedan cykel i 55 minuter. Det var inte så dödligt hemskt som jag trodde. Nästan kul faktiskt. Tack, Emma, för att du tvingade med mig på det. :)
Nu är jag sådär lagom trött i kroppen och ska snart gå och sovaaaa!


Helt orelevant bild. GE MIG SOMMAR. btw.

Annars har dagen varit bra! Föreläsning om sjukdommar och idrott, roliga LOTR-diskussioner, god grönsaksgryta, lek med katten. Dessutom har jag börjat läsa en ny bok. Känns helt ärligt lite halvtöntigt eftersom jag redan håller på med 5 stycken. BEGRÄNSA DIG, EMMA. >D
.. Men den är bra. xo ♥

Alltså... Mat.

Godnatt! (^-^)~♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, ja, minst sagt roliga LOTR -diskussioner! :D skrattat så tårarna rann.. x) Ha det så bra! /Dessan