måndag, januari 10, 2011

Måndag♥!

:) Godmorgon. Typ.
Allt väl?

I går for jag tillbaka hem till Umeå. Skönt, även om jag kommer sakna familjen. Men nu är det nytt år och nya mål och planer. :) Ska bli kul att faktiskt ta tag i saker och göra något åt det.

Veckan kommer bestå av några timmar på skolan, tenta och träning. Ska bli kul. :) Tror att jag ska dra ut på en promenad nu och sedan plugga tenta i några timmar. Vill få bort det mesta så jag kan ta det lugnt resten av veckan.

Hm.. Kaninerna och katten klarade resan bra. Vägen var jättedålig och knölig så det gick inte så fort, men kaninerna låg och sov hela vägen hit, haha. Kissen klarade det rätt bra hon med och sov en stor del av vägen, även om hon är lite nervöst lagd. Allihopa är rätt anpassningsbara tack och lov. :)

Igår fick jag hjälp av pappa att hänga upp taklampor! Så skönt, det känns som jag har levt i en dimma sedan i höstas då det började bli mörkt om dagarna. >D Tack pappa!

Nya tapetet, ugn, mackjärn, diverse från IKEA, nya sängkläder. Super!
Nu ska jag ut och gå innan det blir kolsvart. Ha en bra dag. ♥

Inga kommentarer: