tisdag, januari 26, 2010

Trams.

Känns som att klockan är mitt i natten, men den är bara 23. Knasigt. :)

Sitter och pratar med Karolina och tramsar på, som vanligt. Loke ligger och sover på mina ben och på TV matar americas got talant.
Imorgon ska jag kanske in till skolan, annars blir det till att baka lite bröd. : D Med soltorkade tomater och solrosfrön. Hur gott låter inte det??
Träning på kvällen. :) Så morgondagen går nog åt att sitta och lägga upp både hund- och friidrottsprogram. Pepp.

Åh, nu kom älsklingLoke och lade huvudet i mitt knä. Han är så söt, lillprinsen. :)
Var jätteduktigt då vi körde inkallning idag, ute på promenaden till stugan. Jäklar vad glad han var över att få sträcka ordentligt på benen också. :) Kul! Längtar tills det blir varmare så vi kan flytta ut till stugan ordentligt.

2 kommentarer:

Biina sa...

Hejsan

Jag tror att den blonda modellen kostade förmycke. Den nya är kanske billigare =)

http://binalakritz.blogspot.com sa...

Hejsan

Jag tror att den blonda modellen kostade förmycke. Den nya är kanske billigare =)