fredag, januari 08, 2010

080110

Gick upp för ett litet tag sedan. :) Sov SÅ gott inatt kan jag lova, fast på kvällen var jag så vimsig då jag skickade iväg mail och pratade i telefonen. Jag är förvånad om jag lyckades få fram en enda vettig mening, haha.

Har varit ute med hundarna en kort sväng. De stackarna hatar kylan som är här nu. Det är helt enkelt för kallt. De för köldkramp i tassarna och skakar som små rådjur, trots täcken. Fast vem trivs i -30 liksom..

Nå, det ser ut att bli en till jättfin och klar dag iallafall. Jag önskar verkligen att det inte var så kallt, för då hade man faktiskt kunnat njuta av vädret. Längtar efter att få fara ut och grilla i stugan.

Ska nog sätta mig och skriva lite. Blev jättesugen på det igårkväll. :)
Ha en bra dag så ska jag försöka få upp lite bilder från GC sedan.

Inga kommentarer: