torsdag, januari 07, 2010

Trams

Jag kom hem till sverige igår, och så hängde jag på Arlanda över natten och tog flyget hem hit i morse. Inte kunde jag sova något i natt heller, haha. Satt på bänken utanför donken och läste. Fick väl en timmes sömn sammanlagt, så därför är jag så galet trött nu! Jag fattar inte hur jag har lyckats att inte sova någonting under dagen. Haha, jag vet ju att om jag sover så kommer att vara vaken hela natten, och jag är INTE sugen på att ställa om dygnet igen. .. x)
Nåja, under dagen har jag inte gjort någonting alls. Haha, jag har faktiskt legat och fetslappat med hundarna snarkandes ovanpå mig! :D De har varit lika däckade som jag, de gillar inte det kalla vädret. SOM JAG KANSKE? Fast jag vänjer mig snart. :) Hoppas jag.

Nå, insåg precis att jag inte ätit någonting sedan åtta i morse typ, så jag slängde ihop en snabb middag.
Kokade upp tortelini tills de nästan var klara. Stekte upp hackad skinka, sockerärtor och delikatesspaprika med lite fetaost. Stekte upp det och hällde på tortelinin. Slänge ihop en sås på grädde, grillsås, soya, fond, lite honung och vitlök. Rörde ihop allt. Hehe. Härligt.. .. . . Nåja, blev himla gott iallafall! :D

Nej, nu ska jag återgå till att inte göra någonting.

1 kommentar:

marcus sa...

saknar hundarna.. (loke :D:D:D:D:D)(och lexus:) )